ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Α. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
1.  Πώς δημιουργώ λογαριασμό;
2.  Πώς κάνω παραγγελία;
3.  Γιατί δεν μπορώ να κάνω «προσθήκη στο καλάθι»;
4.  Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;
5.  Υπάρχει ασφάλεια στις συναλλαγές;
6.  Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
7.  Γιατί δεν γίνεται δεκτή η πιστωτική μου κάρτα;
8.  Πού απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;
9.  Πώς μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που έχω καταχωρήσει;
10. Τί κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου;

Β.  ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ

 
1.  Με ποιές εταιρείες μεταφορών συνεργάζεστε;
2.  Σε πόσο καιρό παραλαμβάνω την παραγγελία μου και ποιο είναι το κόστος;
3.  Μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας μου;
4.  Έχει καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελίας μου. Τί πρέπει να κάνω;
5.  Τί γίνετε στην περίπτωση που απουσιάζω κατά την παράδοση της παραγγελίας;
6.  Ο Φ.Π.Α. περιλαμβάνεται στην τιμή;
 
Γ. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ & ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ
 
1.  Ποιά είναι η πολιτική επιστροφών;
2.  Υπάρχει κάποια χρέωση για την επιστροφή;
3.  Πώς θα γνωρίζω ότι έχετε παραλάβει το επιστραφέν προϊόν;
4.  Μπορώ να κάνω αλλαγή του προϊόντος σε κατάστημα REGALINAS;


Α.  ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
 
1. Πώς δημιουργώ λογαριασμό;
 
  • Δημιουργείστε λογαριασμό στο REGALINAS προκειμένου να μπορείτε να πραγματοποίησετε αγορές και να παρακολουθείτε τις συναλλαγές σας. Ακολουθείστε την επιλογή «Σύνδεση» και συμπληρώστε τα στοιχεία σας.
  • Όταν καταχωρήσετε τα στοιχεία σας θα λάβετε ενα email. Ακολουθήστε τον σύνδεσμο για να κάνετε ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ του λογαριασμού σας.
  • Είστε έτοιμοι να κάνετε την παραγγελία σας.
 
2.  Πώς κάνω παραγγελία;
 
  • Επιλέξτε τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε. Πηγαίνετε στο «καλάθι μου» και επιλέγετε «ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ»
  • Συμπηρώνετε τα στοιχεία αποστολής, επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής και τον τρόπο αποστολής και κάνετε «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ»
  • Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα λάβετε email με αντίγραφο της παραγγελίας σας.
 
3.  Γιατί δεν μπορώ να κάνω «προσθήκη στο καλάθι»;

Πρέπει πρώτα να επιλέξετε το χρώμα και το μέγεθος (ακόμα και αν ένα χρώμα και μέγεθος είναι διαθέσιμα) και στη συνέχεια ανοίγει η επιλογή «Προσθήκη στο καλάθι».
 
4. Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;
 
  • Με αντικαταβολή (μόνο για την Ελλάδα) τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα.Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης θα επιβαρύνεται με χρέωση 2,50 ευρώ (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 23%).
  • Πιστωτική κάρτα (VISA, MASTERCARD, DINERS, EUROLINE)
  • PAYPAL
5.  Υπάρχει ασφάλεια στις συναλλαγές;

H Ιστοσελίδα www.regalinas.gr  χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο SSL της τράπεζας Eurobank, για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι πληροφορίες της πιστωτικής κάρτας, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά την μεταφορά τους μέσω του Internet.
Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer), είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (web sites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers).

6. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
 
Δεν έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσω του eshop. Θα πρέπει να μας στείλετε email στο eshop@regalinas.gr ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 0030 210 9757588.

7. Γιατί δεν γίνεται δεκτή η πιστωτική μου κάρτα;

Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι πιθανοί λόγοι που δεν γίνεται δεκτή η πιστωτική σας κάρτα και σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείτε στην τράπεζά σας για να σας ενημερώσει.

8. Πού απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:
 
  • μέσω τηλεφώνου στο 2109757588 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 16:00)
  • μέσω e-mail στο eshop@regalinas.gr

9. Πώς μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που έχω καταχωρήσει;
 
Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούρια παραγγελία.

10. Τί κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου;

Σε αυτή την περίπτωση μας ενημερώνετε για να προχωρήσουμε στην επίλυση του προβλήματος είτε μέσω email (eshop@regalinas.gr) είτε τηλεφωνικά (2109757588).


Β.  ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ
 
1.  Με ποιές εταιρείες μεταφορών συνεργάζεστε;
 
Για τις αποστολές εντός Ελλάδος και στην Κύπρο η Regalinas συνεργάζεται με την εταιρεία ACS. Για τις  αποστολές σε χώρες του εξωτερικού η εξυπηρέτηση των πελατών γίνεται μέσω της UPS.
 
 
2.  Σε πόσο καιρό παραλαμβάνω την παραγγελία μου και ποιο είναι το κόστος;
 
Όσες παραγγελίες καταχωρούνται μέχρι τις 12:30 (ώρα Ελλάδας) επεξεργάζονται από εμάς την ίδια ημέρα, ενώ πέραν αυτής της ώρας τις επεξεργαζόμαστε την επομένη. Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή μετά τις 12:30 (ώρα Ελλάδας) και καθ’όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται τη Δευτέρα.
Α. ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Οι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται στο Νομό Αττικής και την υπόλοιπη Ελλάδα ΔΩΡΕΑΝ μέσω της εταιρείας ΑCS εντός 2-3 εργάσιμων ημερών.
Β. ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
Οι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται μέσω της εταιρείας ACS εντός 2-3 εργάσιμων ημερών και τα έξοδα αποστολής είναι 15€.
Για αγορές άνω των 150 € τα μεταφορικά κόστη είναι δωρεάν
Γ. ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟΥ
Οι παραδόσεις γίνονται μέσω της εταιρείας UPS.
Για αγορές άνω των 150 € τα μεταφορικά κόστη είναι δωρεάν.
Για αγορές κάτω των 150 € η επιβάρυνση για τα μεταφορικά είναι:
Ευρώπη:
•             EXPRESS: 20.00 € εντός 2-3 εργάσιμων ημερών
•             ECONOMY: 12.00 € εντός 5-8 εργάσιμων ημερών
International:
•             EXPRESS: 20.00 € εντός 3-4 εργάσιμων ημερών
•             ECONOMY:12.00 € εντός 8-10 εργάσιμων ημερών
 
 
3.  Μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας μου;
Στις αποστολές εντός Ελλάδος κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail που επιβεβαιώνει την επιτυχημένη πραγματοποίηση της. Επίσης θα λάβετε ενημερωτικό μήνυμα από την ACS με τις λεπτομέρειες παράδοσης του δέματός σας.
Στις αποστολές του εξωτερικού ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την παραγγελία του μέσω του tracking number που του παραχωρείται από την UPS με σχετικό e-mail μετά την επίτευξη της παραγγελίας του.
 
4.  Έχει καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελίας μου. Τί πρέπει να κάνω;
 
Στην περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα που ορίζεται θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσω e-mail στο eshop@regalinas.gr είτε μέσω τηλεφώνου στο 0030 2109757588 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 16:00) και θα προχωρήσουμε στην επίλυση του προβλήματος.
 
5.  Τί γίνετε στην περίπτωση που απουσιάζω κατά την παράδοση της παραγγελίας;
 
Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και απουσιάζετε, τότε τόσο σε Ελλάδα και Κύπρο η ACS όσο και στο εξωτερικό η UPS θα προσπαθήσουν άλλες 2 φορές, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, έτσι ώστε να σας παραδώσουν την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί τότε η παραγγελία σας επιστρέφει σε αυτομάτως σε εμάς.
 
6.  Ο Φ.Π.Α. περιλαμβάνεται στην τιμή;
 
Ο Φ.Π.Α. των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή.
Σημείωση: Οι πελάτες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης υπόκεινται σε τυχόν οικονομικές επιβαρύνσεις λόγω διαφορών στην ισοτιμία, εκτελωνισμών κλπ για τα οποία η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη.
 
 
Γ. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ & ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ
 
1.  Ποιά είναι η πολιτική επιστροφών;
 
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 10 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε συμπληρώνοντας το ειδικό «έντυπο επιστροφής».
 
Δυνατότητες επιστροφής:
 α) Πίστωση:  Πίστωση της αξίας του προϊόντος που επιστρέψατε προκειμένου να την αξιοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας. Η πίστωση θα γίνει εντός τριών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων στις αποθήκες μας (επιλογή Πίστωση στο Έντυπο Επιστροφής),
β) Επιστροφή χρημάτων: Επιστροφή των χρημάτων σας στο λογαριασμό τραπέζης που θα μας δηλώσετε όταν πρόκειται για αντικαταβολή ή στο λογαριασμό Paypal από τον οποίο έγινε η πληρωμή ή στην πιστωτική κάρτα με την οποία κάνατε την πληρωμή εντός 8 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε (Επιστροφή χρημάτων στο Έντυπο Επιστροφής).
Προσοχή:
 
  • Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).
  • Το είδος που επιστρέφετε θα πρέπει να συνοδεύεται και από το συμπληρωμένο «έντυπο επιστροφής» που θα βρείτε εδώ εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των δέκα (10) ημερών.
  • Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι: REGALINAS, ΓΕΩΡΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ & ΣΙΑ ΟΕ, Παπαναστασίου 4, 16341 Ηλιούπολη, Τηλ.:2109948434.
 
2.  Υπάρχει κάποια χρέωση για την επιστροφή;
 
Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας η “REGALINAS” δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής βαραίνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η “REGALINAS”  το παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος και μέσω της ACS ή εντός 3-5 εργάσιμων ημερών για επιστροφές από χώρες του εξωτερικού μέσω της UPS. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσή του. Η “REGALINAS” θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας ηλεκτρονικά συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ.
 
3.  Πώς θα γνωρίζω ότι έχετε παραλάβει το επιστραφέν προϊόν;
Όταν το προϊόν φτάσει στις αποθήκες μας θα λάβετε σχετικό ενημερωτικό e-mail.

4.  Μπορώ να κάνω αλλαγή του προϊόντος σε κατάστημα REGALINAS;
 Μπορείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος σε οποιοδήποτε κατάστημα Regalinas σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή του. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, να φέρει τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και να επιδείξετε μαζί την απόδειξη λιανικής πώλησης.